مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 07:052020-10-18اقتصادي

صفر تا صدِ گردشگری کشاورزی


اولین تصوری که با شنیدن ترکیب «گردشگری کشاورزی» به ذهن می رسد، این است که تعدادی از گردشگران، سرِ زمین های کشاورزی می روند و آنجا با مراحل مختلف کاشت محصولات گوناگون آشنا می شوند؛ - ایسنا/اصفهان اولین تصوری که با شنیدن ترکیب گردشگری کشاورزی به ذهن می رسد، این است که تعدادی از گردشگران، سرِ زمین های کشاورزی می روند و آنجا با مراحل مختلف کاشت محصولات گوناگون آشنا می شوند؛ گردشگری کشاورزی اما چیزی فراتر از این است.

وقتی سازمان جهانی گردشگری اعلام کرد که گردشگری و توسعه روستایی به عنوان شعار سال این حوزه انتخاب شده، معاون گردشگری کشور خبر داد که زین پس به دنبال توجه بیشتر به مقوله توسعه گردشگری در روستاها و نواحی کم برخوردار خواهیم بود و پیرو همین توجه بیشتر، طی هفته گردشگری در اصفهان کارگاه هایی برای شناخت روستاهای هدف گردشگری و ارتقای دانش دهیاران، برگزار شد.

در این بین، نادر گیویان پور که تجربه برگزاری تورهای سیب، انار و انگور چینی را داشته، توجه همه را به مقوله گردشگری کشاورزی جلب می کند و خواستار یک برنامه ریزی منسجم و مشارکتی برای شروع آن در کشور است.

مشروح گفت وگوی ایسنا را با او که مدیرعامل جمعیت احیاگران روستاهای ایران نیز هست، درباره پیش شرط ها، ضرورت ها و برکات رونق گردشگری کشاورزی در کشور، در ادامه از نظر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صدِ گردشگری کشاورزی

صفر تا صدِ گردشگری کشاورزی