مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-18سياسي

مخالفت شورا با نامه شهردار تهران برای استرداد لایحه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با نامه شهردار تهران مبنی بر استرداد لایحه بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران که امروز(یکشنبه) به شورا ارسال شده بود مخالفت کردند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران با نامه شهردار تهران مبنی بر استرداد لایحه بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران که امروز(یکشنبه) به شورا ارسال شده بود مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دویست و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بررسی لایحه بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران در دستور کار قرار داشت که ارسال نامه شهردار تهران برای استرداد این لایحه چالشی در صحن شورا مطرح شد.

بر همین اساس محسن هاشمی، ریاست شورای شهر تهران گفت: بر اساس چند دستور و مصوبه شورا این لایحه به شورا ارسال شده است.

در حقیقت در دیماه سال 1397 این موضوع یعنی اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران به این مجموعه ابلاغ شد و شهرداری یکسال بعد در دیماه سال 1398 لایحه را به شورا ارسال کرد که لایحه به کمیسیون ارجاع و در کمیته منابع انسانی روی آن کار شد و در کمیسیون تصویب و به صحن ارسال شده است.

وی ادامه داد: در جلسات مشورتی شورا هم این موضوع بررسی شد و حتی رای گیری شد که اکثریت حاضران را کسب کرد هرچند که همه اعضا در جلسه هم اندیشی حضور نداشتند به این ترتیب مقرر شد در نهایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شورا با نامه شهردار تهران برای استرداد لایحه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری

مخالفت شورا با نامه شهردار تهران برای استرداد لایحه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری