مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-18ورزشي

در جلسه شورای شهر تبریز چه گذشت؟


جلسه ی علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز با حضور اعضا و ارائه ی گزارش حسابرسی سازمان های وابسته به شهرداری و بررسی نحوه تملک و پرداخت غرامت به صاحبان پاساژ ساوالان در درب گجیل برگزار شد.

- شهرام دبیری - رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ابتدای جلسه، با اشاره به فعالیت های شهرداری در زمینه گسترش نشاط اجتماعی، گفت: امیدواریم شهرداری تبریز نیز به نحو احسن بتواند به وظایف خود در زمینه ورزشی و نشاط اجتماعی عمل کند تا در این شرایط کرونایی جامعه به سمت افسردگی حرکت نکند و نشاط در جامعه گسترش یاید.

وی با تاکید به قول های داده شده به موسسه نابینایان بصیر که هفته گذشته در صحن شورای شهر تبریز به مناسبت روزجهانی عصای سفید حضور داشتند از شهرداری خواست تا سریعاً مشکلات و مسائل مطرح شده توسط جامعه نابینایان تبریز را پیگیری کند.

وی در خصوص برگزاری جلسه ای برای پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری و اجرای خزانه متمرکز، گفت: مقرر شد مدت زمانی تعیین شود و تا آن روز تمامی حقوق های کارکنان شهرداری پرداخت شود تا مشکلات موجود در پرداخت حقوق ها رفع شود.

دبیری با تاکید بر رعایت هرچه بیشتر مسئله ایمنی کار در شهرداری تبریز، گفت: فوت یکی از کارکنان شهرداری به دلیل عدم رعایت کامل ایمنی کار باید با جدیت بررسی شود و دلایل آن مشخص شود تا از بروز چنین حواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه شورای شهر تبریز چه گذشت؟

در جلسه شورای شهر تبریز چه گذشت؟