مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-18سياسي

حضور پلیس در جامعه امنیت آفرین است/ عصبانیت آمریکا از پیشرفت های خیره کننده کشور


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضور پلیس به تنهایی در جامعه امنیت آفرین و هشدار جدی برای آن هایی است که قصد ایجاد ناامنی را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار فرمانده و تعدادی از فرماندهان مسئول نیروی انتظامی استان کرمانشاه، که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد، بر ضرورت حفظ امنیت استان و رسیدگی به درخواست های مردم تأکید کرد.

  نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: هر زمانی که انسان در حال خدمت باشد این عبادت است ، زیرا این خدمت در راستای فرامین خدای تعالی و عواید آن به عموم مردم برمی گردد.

وی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی افزود: با وجود همه مشکلات و تنگناها عملکرد نیروی انتظامی قابل تقدیر است، زیرا حتی یک روز را نمی توان بدن پلیس تصور کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به تأیید نیروی انتظامی توسط امام راحل و مقام معظم رهبری تأکید کرد: امام همواره از عملکرد قوای مسلح دفاع می نمود و مقام معظم رهبری هم به شایستگی عملکرد نیروی انتظامی را قابل قبول می دانند و همواره آن را تأیید می فرمایند.

وی با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام(ص) تصریح کرد: همانگونه که وجود مقدس پیامبر(ص) برای جهانیان الگو و نمونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پلیس در جامعه امنیت آفرین است/ عصبانیت آمریکا از پیشرفت های خیره کننده کشور

حضور پلیس در جامعه امنیت آفرین است/ عصبانیت آمریکا از پیشرفت های خیره کننده کشور