مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-18اقتصادي

مشکلی در تامین کود مورد نیاز کشاورزان در آذربایجان غربی نداریم


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر بیش از 8000 تن از کودهای فسفاته و پتاسه در استان تامین شده و کشاورزان  با مراجعه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی و اخذ حواله کودی می توانند از کارگزاران رسمی شرکت خدمات حمایتی کودهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر بیش از 8000 تن از کودهای فسفاته و پتاسه در استان تامین شده و کشاورزان  با مراجعه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی و اخذ حواله کودی می توانند از کارگزاران رسمی شرکت خدمات حمایتی کودهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

علیرضا قربانی امروز 27 مهرماه در جمع خبرنگاران بااشاره به وضعیت کود مصرفی کشاورزان در استان افزود: از نظر تامین کودهای فوق در این استان هیچگونه کمبودی وجود ندارد و کودهای یارانه دار طبق روال هر ساله از طریق کارگزاران شرکت خدمات حمایتی استان به شهرستان های آذربایجان غربی تخصیص یافته است.

قربانی با اشاره به علل افزایش قیمت کودهای شیمیایی تصریح کرد: در سال های گذشته کود با ارز دولتی وارد کشور می شد اما در ماه های اخیر به دلایل مختلفی ارز 4200 تومانی برای واردات کودهای شیمیایی تامین نشد و در حال حاضر با ارزنیمایی وارد کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تامین کود مورد نیاز کشاورزان در آذربایجان غربی نداریم

مشکلی در تامین کود مورد نیاز کشاورزان در آذربایجان غربی نداریم