مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-18سياسي

اعتماد مردم به ناجا بزرگترین سرمایه ماست/ رفتار پلیس کریمانه و مقتدرانه است


فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه رفتار پلیس باید برای جامعه الگو باشد، گفت: رفتار ما در ماموریت ها کریمانه همراه با اقتدار و عزت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امروز و همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی نشست مشترک نیروهای انتظامی و مرزبانی شهرستان گنبدکاووس در محل ستاد انتظامی این شهرستان با حضور فرماندهان ارشد نیروی انتظامی و هنگ مرزی اترک گنبدکاووس و همچنین خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بازنشستگان این نهاد انقلابی برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس در این مراسم با بیان اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی همه با هم برای امنیت و سلامت است، اظهار کرد: در واقع نیروی انتظامی به فرمایش رهبر معظم انقلاب آبروی نظام بوده و این کلیدواژه عمق رسالت های خطیر ما را در افق انقلاب اسلامی مشخص می کند.

محمود علیفر با اشاره به اینکه نگاه ویژه مقام معظم رهبری و اعتماد مردم به ما وظیفه ما را سنگین تر می کند، افزود: همه ما باید به عنوان فرزندان این نظام و انقلاب مراقب رفتار، گفتار و عملکردمان باشیم و با افقی بلند و توجه به اثرات رفتاری خود ماموریت های خود را به فرجام برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه ما نه تنها در هفته ناجا بلکه در تمامی ایام سال باید مراقب رفتار و کردار خود بوده و ارباب رجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم به ناجا بزرگترین سرمایه ماست/ رفتار پلیس کریمانه و مقتدرانه است

اعتماد مردم به ناجا بزرگترین سرمایه ماست/ رفتار پلیس کریمانه و مقتدرانه است