مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-18حوادث

تجهیز پلیس کرمان به سامانه پهباد/رتبه دوم استان در کشف جرائم فضای مجازی


تجهیز استان به سامانه پهباد و بهره برداری پلیس از این امکان ارزشمند در سطوح مختلف، نقش مهمی در تامین امنیت کویر و سایر ماموریت های کاری ما خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای بازنمایی جلوه هایی از خدمات ارزشمند و تصویر واقعی پلیس و جلب مشارکت بیشتر مردم، مسئولان و سازمان های دخیل در تامین نظم و امنیت در کشور است.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد:  شعار امسال هفته ناجا با هم برای امنیت و سلامت نامگذاری شده است و به  فرموده پیامبر اسلام(ص) دو نعمت امنیت و سلامت نعمت های  ناشناخته هستند و همه باید در حوزه تامین سلامت و شکست منحوس کرونا و هم در تامین امنیت پایدار تلاش کنیم.

ناظری بیان داشت: امروز نیروی انتظامی همپای مدافعان سلامت در خدمت مردم عزیز از اولین روزهای انتشار این ویروس بوده و هست و عزیزانی را در این راه تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: مشارکت مردم، سازمان ها و نهادهای متولی در سنوات گذشته در کشور و به ویژه در استان کرمان کمک بسیار ارزشمندی در ارتقاء نظم و امنیت جامعه کرده است، لذا همگی باید برای امنیت و سلامت پاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز پلیس کرمان به سامانه پهباد/رتبه دوم استان در کشف جرائم فضای مجازی

تجهیز پلیس کرمان به سامانه پهباد/رتبه دوم استان در کشف جرائم فضای مجازی