مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-18سياسي

سیاست های نئولیبرالیست و تحقق اهداف سند 2030 !


نتیجه مستقیم سیاست های نئولیبرالیست، نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی را دچار فروپاشی و هضم در به اصطلاح توسعه جهانی کرده و اهداف کلان سند 2030 را محقق می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، فاطمه حسامی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و مسئول بسیج دانشجویی پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان استان تهران طی یادداشتی نوشت: پیدایش نظام سرمایه سالاری جدید ، اتفاقی است که امکان تحقق آن جز در روزگار مدرن وجود نداشته و ندارد.

جهان امروز به لحاظ اقتصادی_اجتماعی تحت سیطره سرمایه سالاری قرار دارد و این امر در مالکیت های عریان نیمه لیبرال و نئولیبرال همان قدر مصداق دارد که در چهارچوب رژیم های سوسیالیستی و حتی فاشیستی که در اواسط قرن بیستم خودنمایی کردند.

نئولیبرالیسم ایرانی به عنوان یک ایدئولوژی دارای بنیادهای معرفت شناختی نسبی انگارانه است و به تبع جوهر سکولار-اومانیستی اش با حکومت اسلامی و هرنوع حکومت دینی مخالف است.

نئولیبرال های ایرانی طرفدار جدایی دین از دولت و قدرت سیاسی، یعنی خارج کردن دین از مرکز ثقل حیات سیاسی - اجتماعی و سامان دادن نظام سیاسی_اجتماعی و امور معاش و مناسبات اجتماعی و زندگی بر مبنای عقلانیت سکولار- اومانیستی و ایدئولوژی های برآمده از آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های نئولیبرالیست و تحقق اهداف سند 2030 !

سیاست های نئولیبرالیست و تحقق اهداف سند 2030 !