مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 10:302020-10-18سياسي

150 تبلت برای فرزندان زندانیان بی بضاعت کرمان نیاز است


150 تبلت برای فرزندان زندانیان بی بضاعت کرمان نیاز و قرار است انجمن زندانیان کرمان این کار را دنبال کند و تلاش می کنیم هر خانواده حداقل یک تبلت دریافت کند تا آموزش فرزندان دچار خلل نشود.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: 150 تبلت برای فرزندان زندانیان بی بضاعت کرمان نیاز و قرار است انجمن زندانیان کرمان این کار را دنبال کند و تلاش می کنیم هر خانواده حداقل یک تبلت دریافت کند تا آموزش فرزندان دچار خلل نشود.

یدالله موحد ظهر امروز 27 مهرماه در نشست هیئت امنای ستاد دیه استان کرمان با اشاره به توزیع بسته های حمایتی آموزشی به فرزندان محصل مددجویان زندان کرمان عنوان کرد: همه تلاش بر این است آسیب های زندان متوجه خانواده به ویژه فرزندان آنها نشود.

وی افزود: با زندانی شدن فرد، خانواده اش دچار رنج و گرفتاری می شود و باید توسط مدیران و دستگاه های مختلف، خیّران، نهادهای مدنی و در کلان جامعه باید این درد درک شده و کمک کنند تا مشکلات خانواده زندانیان به حداقل ممکن کاهش پیدا کند به ویژه در شرایط کنونی که با شیوع کرونا مشکلات بیشتر شده است.

موحد با اشاره به اینکه باید زمینه تحصل و آموزش فرزندان زندانیان بی بضاعت فراهم شود، تصریح کرد: 150 تبلت برای فرزندان زندانیان بی بضاعت کرمان نیاز و قرار است انجمن زندانیان کرمان این کار را دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 تبلت برای فرزندان زندانیان بی بضاعت کرمان نیاز است

150 تبلت برای فرزندان زندانیان بی بضاعت کرمان نیاز است