مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-18اقتصادي

سند مالکیت اراضی طاهرآباد کرمان به ارزش 200 میلیارد تومان اخذ شد


معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: سند مالکیت بیش از 45 هکتار از اراضی طاهرآباد کرمان به ارزش بیش از 200میلیارد تومان اخذ شد.

- علی مهرآسا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات معاونت حقوقی و ثبتی اوقاف اظهار کرد: در حوزه تثبیت املاک و اراضی وقفی استان با تعاملات و اقدامات انجام شده با اداره کل ثبت اسناد از ابتدای امسال تا کنون 163 مورد از موقوفات استان کرمان سند دار شده است .

وی افزود: براساس عملکرد برنامه های این معاونت به منظور تثبیت اراضی موقوفات تا پایان سال بیش از 1000 سند مالکیت برای رقبات موقوفه استان سند صادر خواهد شد.

مهرآسا تصریح کرد: در حوزه تعیین و تکلیف اراضی موقوفات با اراضی ملی برابر آیین نامه اصلاحی ماده واحده قانون ابطال و دستورالعمل مشترک سازمانی با ادارات منابع طبیعی و بنیاد مسکن در سال جاری50 سند به تک برگ تبدیل شده است.

وی با اشاره به پراکندگی حوزه اراضی وقف در استان کرمان بیان کرد: در بیشتر شهرستان ها موقوفاتی داریم که بعضی از آنها مشاع و بعضی شش دانگ وقف است و همین امر می طلبد که مردم از وضعیت ملک خود اطلاعات کافی داشته باشند تا مورد سوء استفاده سودجویان قرار نگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مالکیت اراضی طاهرآباد کرمان به ارزش 200 میلیارد تومان اخذ شد

سند مالکیت اراضی طاهرآباد کرمان به ارزش 200 میلیارد تومان اخذ شد