مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 10:552020-10-18ورزشي

پایان دوری 8 ماهه قهرمان بازی های پارآسیایی جاکارتا از تمرینات آبی


شاهین ایزدیار از آغاز تمریناتش در استخر آزادی تهران خبر داد و گفت: دو ماه زمان می برد تا بتوانم افت رکورد خود را جبران کرده و تمرینات تخصصی را آغاز نمایم.

- ایسنا/خراسان رضوی شاهین ایزدیار از آغاز تمریناتش در استخر آزادی تهران خبر داد و گفت: دو ماه زمان می برد تا بتوانم افت رکورد خود را جبران کرده و تمرینات تخصصی را آغاز نمایم.

شاهین ایزدیار پس از آغاز دوباره تمرینات آبی خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تعطیلی استخرهای سرپوشیده از زمان شیوع کرونا و نبود فضای مناسب برای انجام تمرینات آبی، از فدراسیون جانبازان و معلولان و رییس انجمن شنا درخواست کردم که در صورت امکان اجازه فعالیت تمرینات آبی را برایم در استخر ورزشگاه آزادی فراهم کنند که این درخواست مورد موافقت قرار گرفت و تمرینات خود را زیر نظر مربی ام، مهدی ضیایی در استخر آزادی آغاز کردم.

وی با اشاره به دوری هشت ماهه از تمرین در استخر گفت: از آن جا که هشت ماه است که هیچ تمرین آبی نداشته ام با افت رکورد مواجه شدم و در تلاشم که با انجام تمرینات هوازی و سبک به مدت 5 جلسه در هفته، بدن خود را برای انجام تمرینات سنگین آماده کنم.

ایزدیار در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات بدنسازی در کنار تمرینات آبی دارد یا خیر، تصریح کرد: چون تمرینات آبی خود را تازه آغاز کرده ام، فعلا کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دوری 8 ماهه قهرمان بازی های پارآسیایی جاکارتا از تمرینات آبی

پایان دوری 8 ماهه قهرمان بازی های پارآسیایی جاکارتا از تمرینات آبی