مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-18سياسي

بکارگیری ناقضان پروتکل های بهداشتی در بخش های بستری بیماران کرونایی


کرونا شوخی بردار نیست و باید برخورد جدی صورت بگیرد و اگر مردم رعایت نکردند جریمه آنها محروم کردن از خدمات اجتماعی یا ارائه خدمات در بخش های بستری بیماران کرونا در بیمارستان ها تعیین شود.

- ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر اعلام کرد: کرونا شوخی بردار نیست و باید برخورد جدی صورت بگیرد و اگر مردم رعایت نکردند جریمه آنها محروم کردن از خدمات اجتماعی یا ارائه خدمات در بخش های بستری بیماران کرونا در بیمارستان ها تعیین شود.

قدرت الله ولدی یکشنبه 27 مهرماه در جلسه کنترل و هماهنگی ستاد مقابله با کروناویروس شهرستان ملایر، ضمن تشکر از همراهی اصحاب رسانه طی بازرسی های ویژه ستاد مقابله با کرونا در هفته گذشته، اظهار کرد: ما شهرداری را موظف به نوبتی کردن خاکسپاری ها و کاهش تجمع افراد به 10 نفر کردیم و فقط در خاکسپاری فوتی های ناشی از بیماری کرونا پروتکل های بهداشتی رعایت می شود اما مابقی رها شده است.

وی به تجمع بیش از 50 ماشین در ورودی آرامستان بهشت هاجر ملایر در پنجشنبه گذشته اشاره و تأکید کرد: دو نفر نیروی انتظامی، سه نفر از بسیج و هشت نفر از شهرداری موظف به حضور و کنترل تجمع در آرامستان هستند و اگر این افراد نمی توانند وظیفه خود را به درستی انجام دهند باید به شدت از سمت دستگاه های ذیربط با آنها برخورد صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری ناقضان پروتکل های بهداشتی در بخش های بستری بیماران کرونایی

بکارگیری ناقضان پروتکل های بهداشتی در بخش های بستری بیماران کرونایی