مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-18پزشكي

ساخت چند ربات ضدعفونی کننده ظرف 10 روز


در شرایط اخیر که ویروس کرونا در تمام جهان سرک کشیده و افراد بسیاری به دلیل ابتلا به این ویروس خطرناک جان خود را از دست داده اند، استفاده از ربات ها می تواند راه حل خوبی برای انجام امور باشد.

- در شرایط اخیر که ویروس کرونا در تمام جهان سرک کشیده و افراد بسیاری به دلیل ابتلا به این ویروس خطرناک جان خود را از دست داده اند، استفاده از ربات ها می تواند راه حل خوبی برای انجام امور باشد.

استفاده از ربات ها به عنوان یکی از زیرمجموعه های پزشکی از راه دور می تواند گسترش کروناویروس را در میان کادر درمان کاهش دهد.

این کار علاوه بر کاهش نیاز به استفاده از تجهیزات محافظتی مانند ماسک، ایمنی کسانی را که در بیمارستان کار می کنند، افزایش می دهد و توانایی ادامه کار را برای آنها فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از زد دی نت، گرچه شیوع بیماری کووید-19 از بسیاری جهات به افراد ضرر زده و به آنها آسیب رسانده است اما محرکی خوب برای دانشمندان برای توسعه فناوری هایی نظیر ربات های ضدعفونی کننده بود.

در این چند ماه که جهان در تسخیر کووید-19 قرار دارد شرکت های فناوری مختلفی در سراسر جهان به توسعه ابزارهای پیشرفته برای جلوگیری از شیوع این بیماری پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت چند ربات ضدعفونی کننده ظرف 10 روز

ساخت چند ربات ضدعفونی کننده ظرف 10 روز