مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-18اقتصادي

مسمومیت شهروندان شیراز با قهوه/ کافیین بالا عامل اصلی مسمومیت بود نه متادون


در مرحله نخست معتقد بودیم که مواد توهم زا و قرص متادون در این قهوه وجود داشته، اما با آزمایش ها مشخص شد که اصلا  چنین چیزی نبوده و شایعات صحت ندارد.

- انتشار خبر مسمومیت تعدادی از افراد بر اثر نوشیدن قهوه در کافی‌شاپ‌های شیراز باعث شد تا صاحبان این صنف با مشکلات تاز‌ه‌ای مواجه شوند.

این در حالی است که به گفته یکی از مغازه‌داران کافه تریا از زمان انتشار این خبر تعداد مشتریان به شدت کاهش یافته است؛ مشتریانی که پیش از این نیز بخاطر کرونا رغبتی به نشستن و نوشیدن قهوه در این اماکن نشان نمی‌دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، در ماه‌های گذشته کافه‌ها نیز همچون بسیاری دیگر از مشاغل که همه‌گیری کروناویروس برای آنها آسیب مالی ایجاد کرد با مشکل مواجه شدند.

به عنوان مثال امروز دیگر بسیاری افراد به خاطر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، از حضور و نشستن درکافه‌ها اجتناب می‌کنند و بخش عمده خدمات کافه‌ها منحصر به بیرون بر شده است.

بالا بودن میزان کافیین علت مسمومیت افراد آن طور که همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌گوید: توزیع قهوه ترکیبی در روزهای گذشته در شیراز باعث مسمومیت تعدادی از افراد شده است.

او می‌افزاید: با بررسی های انجام شده متوجه شدیم که بعضی از کافی شاپ‌ها و قهوه فروشی‌ها، قهوه‌هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت شهروندان شیراز با قهوه/ کافیین بالا عامل اصلی مسمومیت بود نه متادون

مسمومیت شهروندان شیراز با قهوه/ کافیین بالا عامل اصلی مسمومیت بود نه متادون