مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-18اقتصادي

راه اندازی کارگاه های تولیدی در شهرداری شیرین سو


ایجاد درآمد پایدار، بهره وری مناسب نیروی انسانی، اشتغالزایی، تسریع در عمران و آبادانی شهر، سهولت ارائه خدمات در کنار  تسریع در اجرای پروژه ها از اهداف راه اندازی کارگاه های تولیدی در شهرداری شیرین سو است.

- ایسنا/همدان شهردار شیرین سو گفت: ایجاد درآمد پایدار، بهره وری مناسب نیروی انسانی، اشتغالزایی، تسریع در عمران و آبادانی شهر، سهولت ارائه خدمات در کنار  تسریع در اجرای پروژه ها از اهداف راه اندازی کارگاه های تولیدی در شهرداری شیرین سو است.

  سیدمصطفی موسوی یکشنبه 27 مهرماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به تعدد و تنوع وظایف و تکالیف شهرداری مطرح کرد: شهرداری به عنوان متولی اصلی مدیریت شهر برای اداره شهر وظایفی را بر عهده دارد که انجام صحیح این وظایف و خدمت رسانی مناسب به مردم مستلزم وجود اعتبار است.

وی با تأکید بر محدودیت های اخذ عوارض و نداشتن بودجه های دولتی برای همه پروژه های شهرداری ها افزود: از آنجایی که شهرداری ها طبق قانون برای اجرای برنامه های خود بودجه مصوب و مشخص دولتی ندارند بنابراین برای تأمین هزینه های جاری و عمرانی خود اغلب با معضلاتی مواجه هستند.

موسوی در ادامه اظهار کرد: فراهم آوردن بسترهایی متناسب با جمعیت و گستره فیزیکی شهر و توسعه زیرساخت های لازم بسیار ضروری و در عین حال هزینه بر است بنابراین در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگاه های تولیدی در شهرداری شیرین سو

راه اندازی کارگاه های تولیدی در شهرداری شیرین سو