مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-18پزشكي

آمار واقعی مرگ و میر کرونا چقدر است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا ملک زاده معاون تحقیقات وزارت بهداشت در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران درباره جهش ویروس کرونا گفت: - معاون وزیر بهداشت گفت: تست های تشخیصی کرونا فقط تا 50 درصد قادر به تشخیص ویروس این بیماری در بدن هستند به همین جهت تعداد واقعی مبتلایان و فوتی ها تقریبا دوبرابر و نیم آمار رسمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا ملک زاده معاون تحقیقات وزارت بهداشت در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران درباره جهش ویروس کرونا گفت: این ویروس جهش های متعددی دارد؛ اما تغییرات آن به نحوی صورت می گیرد که ما متوجه آن نمی شویم.

ویروسی که در ابتدا در ایران مشاهده شد از ووهان چین آمده بود.

اما ویروسی که در 6 ماه گذشته به ایران وارد شد ویروس جهش یافته ای است که از اروپا به ویژه کشور ایتالیا وارد ایران شده و مشکلات جدیدی را به همراه آورده است؛ بنابراین در حال حاضر در ایران دو نوع از این ویروس وجود دارد و نوع اروپایی نتایج بالینی بسیار بدتری دارد، چون تکثیر و انتقال آن بسیار بدتر است.

ملک زاده در خصوص عدم توانایی تشخیص قطعی ویروس توسط کیت های تست گفت: تست تشخیص ویروس در حال حاضر به حالت ایده آل خود نرسیده است و تنها توانایی 30 تا 50 درصد تشخیص ویروس را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار واقعی مرگ و میر کرونا چقدر است؟

آمار واقعی مرگ و میر کرونا چقدر است؟