مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-18بين الملل

پادشاه سعودی اولویت های نشست سران گروه 20 در ریاض را اعلام کرد


پادشاه عربستان سعودی اعلام کرد حل چالش های پیش روی جوانان و حمایت از آنها به ویژه در سایه شرایط کنونی، در رأس اولویت های کاری گروه 20 است.

- پادشاه عربستان سعودی اعلام کرد حل چالش های پیش روی جوانان و حمایت از آنها به ویژه در سایه شرایط کنونی، در رأس اولویت های کاری گروه 20 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی در سخنرانی خود در نشست سران کارگروه تماس جوانان که در آن نشست، حمد آل الشیخ، وزیر آموزش عربستان به جای پادشاه سعودی سخنرانی وی را ایراد کرد، گفت: عربستان در ریاست خود بر گروه 20 در سال جاری بر شنیدن توصیه های کارگروه جوانان 20 از طریق نشست های مختلف اهتمام ورزیده است، چراکه ما توجه فوق العاده ای را برای بررسی سیاست گذاری های مربوط به جوانان و آموزش و مشاغل آنها قائل هستیم، به این دلیل که آنها نیروی حقیقی آینده هستند.

وی ادامه داد: جوانان بخش اساسی از جمعیت جهان را تشکیل می دهند به همین دلیل گروه تماس جوانان 20 تریبون تاثیرگذاری به حساب می آید که این امکان را برای رهبران جوان فراهم می سازد تا در گروه 20 شرکت کنند.

پادشاه سعودی تصریح کرد: تنوع فرهنگی ما یکی از دستاوردهای مهمی است که باید آن را جهت دست یابی به راه حل هایی برای قرن بیست و یکم به کار بگیریم، دیدگاه های مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه سعودی اولویت های نشست سران گروه 20 در ریاض را اعلام کرد

پادشاه سعودی اولویت های نشست سران گروه 20 در ریاض را اعلام کرد