مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-18اقتصادي

بهینه سازی رایگان موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از آغاز اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحدهای تجاری و مسکونی به صورت رایگان در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری اظهار کرد: این طرح دربرگیرنده سه اقدام مهم شامل اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب موتورخانه واحدهای تجاری و مسکونی است.

وی افزود: مشترکین محترم خانگی و تجاری گاز طبیعی که دارای موتورخانه مرکزی هستند می توانند با مراجعه به سایت طرح بهینه سازی مصرف موتورخانه ها به نشانیwww.

goc.

nigc.

ir  نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: اجرای این طرح برای مشترکین رایگان بوده و هزینه های اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها توسط شرکت گاز پرداخت خواهد شد.

این هزینه ها شامل تنظیم مشعل های موتورخانه، نصب رسوب گیر و  عایق کاری است.

  وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه واحد های مسکونی و تجاری، حدود 10 درصد در مصرف گاز هر مشترک صرفه جویی شده که این مهم کاهش هزینه صورت حساب را نیز به همراه خواهد داشت.

  افتخاری با بیان این مطلب که گاز نیاز فردای ما است و باید با مصرف بهینه و صحیح موجب ماندگاری این نعمت الهی برای آیندگان شویم گفت: شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهینه سازی رایگان موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری

بهینه سازی رایگان موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری