مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-18بين الملل

توطئه اخراج الحشدالشعبی از مناطق آزادشده عراق به هر قیمت ممکن


یک تحلیل گر نظامی عراق از تلاش پنهان و مستمر یک سرویس اطلاعاتی خارجی برای بیرون کردن الحشد الشعبی از مناطق آزادشده عراق به هر قیمت ممکن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صفاء الاعسم تحلیل گر نظامی عراق از نقش یک سرویس اطلاعاتی خارجی در حملات  راکتی اخیر علیه هیأت های دیپلماتیک، هدف قرار دادن فرودگاه های بغداد و اربیل و جنایت الفرحاتیه واقع در شهرستان بلد در استان صلاح الدین خبر داد و گفت که هدف از این توطئه، خارج کردن الحشد الشعبی از مناطق آزادشده از دست داعش به هر قیمتی است.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری و هدف قرار دادن فرودگاه های اربیل و بغداد را به گردن الحشد الشعبی بیاندازند تا نیروهای این سازمان را پیش از برگزاری انتخابات زودهنگام در عراق، از مناطق آزادشده خارج کنند.

این تحلیل گر عراقی افزود: اتهام زنی به الحشد الشعبی تنها چند لحظه پس از وقوع حادثه بیانگر یک توطئه چینی دقیق علیه الحشدالشعبی در خفا است.

به ویژه که الحشد الشهبی مدتهاست که کنترل منطقه بلد را در دست دارد و تاکنون هیچ شکاف امنیت جدی ای در این منطقه روی نداده بود.

 صبح دیروز (شنبه)، فرماندهی پلیس استان صلاح الدین در شمال عراق با صدور بیانیه ای از ربوده شدن 12 غیر نظامی از اهالی منطقه الفرحاتیه واقع در شهرستان بلد در جنوب این استان، از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه اخراج الحشدالشعبی از مناطق آزادشده عراق به هر قیمت ممکن

توطئه اخراج الحشدالشعبی از مناطق آزادشده عراق به هر قیمت ممکن