مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-18اقتصادي

400 فقره وام برای ترغیب کم سواد و بی سوادان روستایی سمنان


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: 400 فقره تسهیلات تشویقی تا سقف پنج میلیون تومان در جهت ترغیب افراد کم سواد و بی سواد در روستاها برای سوادآموزی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی صمیمیان ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک آموزشی و فرهنگی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری با اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به منظور ترویج فرهنگ سوادآموزی و ارتقای سطح سواد جامعه روستایی استان اظهار کرد: بر اساس آخرین سرشماری ها، بالغ بر 20 درصد جمعیت استان را بخش روستایی تشکیل می دهد که ارائه آموزش، تسهیل و فراهم سازی زمینه و بستر دریافت آموزش برای بی سوادان در بخش روستایی امری حائز اهمیت و ضروری است.

او گفت: به واسطه جمعیت روستایی قابل توجهی که در استان وجود دارد، نیاز است تا توجه ویژه ای به این قشر در بحث سواد و سوادآموزی شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اضافه کرد: دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آمادگی دارد تا با عقد تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش در راستای ارتقای شاخص ها در جمعیت روستایی استان، در مسیر حرکت به سمت محو بی سواد گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 فقره وام برای ترغیب کم سواد و بی سوادان روستایی سمنان

400 فقره وام برای ترغیب کم سواد و بی سوادان روستایی سمنان