مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 14:052020-10-18بين الملل

هشدار فتح درباره حمایت مالی امارات از پروژه های شهرک سازی


دبیرکل جنبش فتح در شهر قدس اشغالی در بیانیه ای هشدار داد پول های امارات که از طریق دروازه رژیم صهیونیستی می آید در حمایت و پشتیبانی از پروژه های شهرک سازی سهیم باشد.

- دبیرکل جنبش فتح در شهر قدس اشغالی در بیانیه ای هشدار داد پول های امارات که از طریق دروازه رژیم صهیونیستی می آید در حمایت و پشتیبانی از پروژه های شهرک سازی سهیم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل ازسایت عربی 21، شادی المطور، دبیرکل جنبش فتح در شهر قدس اشغالی در بیانیه ای از آنچه نامش را حمله دولت جدید امارات نامید، پرده برداشت و گفت پیش بینی می شود هیئتی به ریاست وزیر اقتصاد و دارایی دولت امارات روز سه شنبه (29 مهر ماه) عازم اراضی اشغالی شود.

دبیرکل جنبش فتح در شهر قدس اشغالی از وجود توافقات همکاری بین شهرداری قدس اشغالی و دولت امارات برای پروژه های شهرک سازی خبر داد که قرار است در اراضی الشیخ جراح، المصراوه و وادی الجوز ساخته شوند.

وی در ادامه افزود، این پروژه های بی امان که اهالی قدس با آن رو به رو هستند در حال حاضر از دروازه کشورهای عربی انجام می شوند.

المطور با اشاره به آنچه سفر مشکوک هیئت یک کشور عربی و در رأس آن هیئت های اماراتی به قدس نامید، گفت، این امر خنجری به قلب فلسطینیان به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فتح درباره حمایت مالی امارات از پروژه های شهرک سازی

هشدار فتح درباره حمایت مالی امارات از پروژه های شهرک سازی