مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 14:352020-10-18پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی: متادون عامل مسمومیت با قهوه در شیراز نبود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز وجود متادون در قهوه به عنوان عامل مسمومیت برخی شهروندان در روزهای گذشته را رد کرد و اظهار داشت : بالا بودن میزان کافیین در این نوع قهوه باعث مسمومیت تعدادی افراد شده است و با شناسایی این نوع قهوه توانستیم تعدادی از آن‌ها را در سطح شهر شیراز جمع آوری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز یکشنبه با یاد آوری مسمومیت شماری از شهروندان با مصرف قهوه گفت: توزیع قهوه ترکیبی طی روزهای گذشته در شیراز باعث مسمومیت تعدادی از افراد شده است.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم که بعضی از کافی شاپ‌ها و قهوه فروشی‌ها، قهوه‌هایی در اختیار مردم قرار داده بودند که باعث مسمومیت تعدادی از افراد شد هرچند در مرحله نخست چنین بر می آمد که مواد توهم زا و قرص متادون در این قهوه وجود داشته، اما با آزمایش‌ها مشخص شد که چنین چیزی نبوده و وجود متادون در قهوه صحت ندارد.

همتی با بیان اینکه بالا بودن میزان کافیین در این نوع قهوه باعث مسمومیت تعدادی افراد شده است، ادامه داد: با شناسایی این نوع قهوه توانستیم تعدادی از آن‌ها را در سطح شهر شیراز جمع آوری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی: متادون عامل مسمومیت با قهوه در شیراز نبود

دانشگاه علوم پزشکی: متادون عامل مسمومیت با قهوه در شیراز نبود