مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 15:052020-10-18سياسي

نظام سلطه نمی تواند خیرخواه ملت ایران باشد


امام جمعه رودسر با بیان اینکه نظام سلطه و استکباری به رهبری آمریکا خیرخواه ملت ایران نیست، گفت: برخلاف یک عده که حل همه مشکلات کشور را به خارج گره می زنند تنها راهبرد مقابله با مشکلات اقتصادی کشور تکیه بر توانایی ها و ظرفیت های داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی عصر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودسر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز ملت بزرگ ایران بخاطر برقراری و حفظ امنیت در سراسر کشور قدردان نیروی های مسلح به ویژه نیروی انتظامی هستند.

وی با بیان اینکه پس از 41 سال از عمر انقلاب ما شاهد امنیت پایدار در داخل و مرزهای جمهوری اسلامی هستیم، افزود: تأمین کننده امنیت پایدار کشور نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی بوده که در این مسیر شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است.

امام جمعه رودسر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: نامگذاری این هفته به نام نیروی انتظامی نمادین بوده وگرنه همه ایام سال به نام این عزیزان پرتلاش است که در عرصه حفظ امنیت و اقتدار ملی تلاش شبانه روزی و مضاعف دارند.

وی امنیت پایدار کشور را ثمره خون شهدا و مقاومت و صبوری ملت نجیب و مقاوم ایران اسلامی دانست و افزود: امروز نیروهای مسلح ما بار دیگر اقتدار و امنیت پایدار کشور را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام سلطه نمی تواند خیرخواه ملت ایران باشد

نظام سلطه نمی تواند خیرخواه ملت ایران باشد