مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 15:152020-10-18اقتصادي

تمهیدات ویژه بانک مرکزی برای نابینایان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بانک مرکزی، این بانک در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی شبکه بانکی و به مناسبت روز جهانی نابینایان و اهمیت بهره مندی هموطنان نابینا از خدمات بانکی و بانکداری الکترونیک، - بانک مرکزی در بخشنامه ای از شبکه بانکی خواست تمهیدات ویژه ای را برای نابینایان در نظر بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بانک مرکزی، این بانک در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی شبکه بانکی و به مناسبت روز جهانی نابینایان و اهمیت بهره مندی هموطنان نابینا از خدمات بانکی و بانکداری الکترونیک، طی بخشنامه ای از شبکه بانکی خواست تمهیدات ویژه ای برای این گروه از افراد در نظر گرفته شود.

بانک مرکزی از شبکه بانکی خواسته است تا خدمات بانکی به شرح زیر را برای هموطنان نابینا فراهم کنند:1- در هر شعبه از بانک، باجه ای به منظور ارائه خدمات بدون نوبت و سریع به معلولین و جانبازان خصوصاً نابینایان در نظر گرفته شود و موجبات ارائه خدمات با حفظ کرامت، سرعت و دقت به این عزیزان فراهم گردد.

2- در صورت درخواست نابینایان، کارت بانک ایشان به صورت چاپ برجسته اطلاعات مورد نیاز بر روی کارت بانک (شامل نام و نام خانوادگی دارنده کارت، نام بانک، کد cvv 2، تاریخ انقضا، نوع کارت) صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ویژه بانک مرکزی برای نابینایان

تمهیدات ویژه بانک مرکزی برای نابینایان