مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 17:152020-10-18سياسي

کشمکش بر سر احداث یک کانون فرهنگی-مذهبی در شورای شهر شیراز


یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز عصر امروز در حالی برگزار شد که بگو مگو بر سر یک لایحه شهرداری مبنی بر واگذاری اذن انتفاع موازی 497 متر مربع از پلاک های ثبتی 1063 و 1060 به هیأت امنای کانون فرهنگی مذهبی چشمه جهت احداث مجتمع فرهنگی و مذهبی بالا گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بحث بر سر این لایحه که زمان زیادی از جلسه شورا را به خود اختصاص داد، بر تخصیص متراژ یاد شده به کانون با عضویت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی بود که پس از بحث و گفتگوی بسیار میان اعضا در نهایت به شهرداری شیراز اجازه داده شد که موازی 497 متر مربع زمین از این پلاک ها واقع در بلوار سرداران به منظور احداث مسجدی در آینده با حفظ مالکیت شهرداری و رعایت آیین نامه نحوه واگذاری زمین به مؤسسات فرهنگی مذهبی مشروط به حضور حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در هیأت امنای مسجد آتی الاحداث واگذار شود.

بر مبنای تبصره این مصوبه، هیأت امنای مسجد در هنگام طراحی و ساخت موظف به پیش بینی احداث و تجهیز حداقل 300 متر مربع فضا جهت کتابخانه به صورت مستقل به منظور استفاده عمومی شدند.

در ادامه این جلسه سه ایراد فرمانداری به مصوبه های پیشین شورا در هفتم مهرماه سال جاری به موضوع سلب قابلیت استفاده عمومی از عرصه مازاد بر عرض سه معبر پس از اجرای طرح تفصیلی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشمکش بر سر احداث یک کانون فرهنگی-مذهبی در شورای شهر شیراز

کشمکش بر سر احداث یک کانون فرهنگی-مذهبی در شورای شهر شیراز