مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 04:352020-10-19سياسي

حرکت لاک پُشتی کریدور گردشگری بیستون–تاق بستان


در سفر سال 1390 مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود که پروژه کریدور گردشگری بیستون به تاق بستان با موافقت ایشان جهت عقب نشینی پادگان هایی که در این مسیر بودندT به تصویب رسید.

- ایسنا/کرمانشاه در سفر سال 1390 مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود که پروژه کریدور گردشگری بیستون به تاق بستان با موافقت ایشان جهت عقب نشینی پادگان هایی که در این مسیر بودندT به تصویب رسید.

پروژه کریدور گردشگری بیستون به تاق بستان، پروژه ای بزرگ که قرار بود دو اثر تاریخی مهم استان یعنی کتیبه جهانی بیستون را به تاق بستان باستانی وصل کند و در مسیر 32 کیلومتری فاصله این دو اثر، پروژه های مهم گردشگری ایجاد شود تا گردشگران خارجی و داخلی زیادی را به کرمانشاه بکشاند.

مطالعات فاز صفر پروژه برای امکان سنجی و اینکه آیا این مسیر قابلیت گردشگری دارد و می توان پروژه را در آن اجرا کرد یکسال بعد کلید خورد، اما این مرحله از کار که شاید چندماهی بیشتر زمان نمی خواست، تا سال 1396 طول کشید و مسئولین هم مشکلات مالی را عامل تاخیر در اجرای پروژه اعلام می کردند.

از این سال بود که با اتمام مطالعات فاز صفر، مطالعات فاز یک پروژه نیز شروع شد که این بخش هم با روند کُندی که داشت حدود سه سال به طول انجامید و سرانجام مطالعات فاز یک هم با تعریف 18 مگاپروژه و 25 ریزپروژه در مسیر کریدور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت لاک پُشتی کریدور گردشگری بیستون–تاق بستان

حرکت لاک پُشتی کریدور گردشگری بیستون–تاق بستان