مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-19سياسي

4 بار خودکشی در انتخابات برای یک پست تشریفاتی؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلال جلالی زاده درباره عملکرد دولت روحانی به انتخاب گفته است: یک زمانی آقای خاتمی رییس جمهوری سابق گفت که ریاست جمهوری نقش تدارکات چی را در کشور ایفا می کند، - عضو حزب منحله مشارکت گفت روحانی حتی نتوانست آبدارچی خوبی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلال جلالی زاده درباره عملکرد دولت روحانی به انتخاب گفته است: یک زمانی آقای خاتمی رییس جمهوری سابق گفت که ریاست جمهوری نقش تدارکات چی را در کشور ایفا می کند، ولی ما امروز شاهد آن هستیم که آقای روحانی حتی نتوانستند یک آبدارچی خوبی باشند و در انجام این نقش خودشان هم خوب نبودند.

البته همان وقتی که چهره هایی، چون آقای نوبخت و آقای واعظی امور دولت را در دست گرفتند، ما باید انتظار چنین اتفاقاتی را می داشتیم.

عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم با انتقاد از عدم مشورت مسئولان دولتی با کارشناسان و نحوه تصمیم گیری آنان در مواجهه با مشکلات کشور، تصریح کرد: اینکه مسئولان دولتی خودشان را بی نیاز از مشورت و هم اندیشی با کارشناسان و صاحب نظران می دانند و یا برخی مقامات دولتی حتی حاضر نیستند وقتی را برای دیدار با وزرا صرف کنند، معلوم است که شرایط کشور بهتر از چیزی که امروز شاهد هستیم، نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 بار خودکشی در انتخابات برای یک پست تشریفاتی؟!

4 بار خودکشی در انتخابات برای یک پست تشریفاتی؟!