مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 05:052020-10-19ورزشي

مهسا کدخدا: لیگ والیبال زنان جذاب تر می شود/ بازیکنان نگران ابتلا به کرونا هستند


بازیکن تیم والیبال زنان پیکان می گوید جذب ملی پوشان بین تیم های مختلف جذابیت لیگ را افزایش می دهد و مسابقات یک طرفه نخواهد بود.

- بازیکن تیم والیبال زنان پیکان می گوید جذب ملی پوشان بین تیم های مختلف جذابیت لیگ را افزایش می دهد و مسابقات یک طرفه نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیگ برتر والیبال زنان از اول آبان ماه آغاز می شود و هشت تیم حاضر در این مسابقات به صورت رفت و برگشت به رقابت با یکدیگر می پردازند.

مهسا کدخدا بازیکن تیم پیکان در مورد وضعیت آمادگی این تیم قبل از شروع مسابقات به ایسنا گفت: تمریناتمان را از حدود یک ماه پیش شروع کرده ایم.

با توجه به اینکه از تعطیلی لیگ تاکنون زمان زیادی گذشته و در این مدت اردوی تیم ملی هم وجود نداشت، بازیکنان با بازگشت به تمرینات روند رو به پیشرفتی دارند و به آمادگی نسبی برای مسابقات رسیده اند.

او در ادامه افزود: بازیکنان حرفه ای هستند و در زمان تعطیلی مسابقات با اینکه تمرینات تیمی وجود نداشت، بدنسازی خود را انجام دادند، در نتیجه وقتی اردو شروع شد آمادگی بدنی نسبی داشتند و تا حدودی از نظر هماهنگی افت کرده بودند اما به تدریج و در روند تمرینات آمادگی و هماهنگی آنها بیشتر شده است.

لیگ جذاب تر می شود کدخدا هدف پیکان در فصل پیش روی والیبال زنان را قهرمانی دانست و گفت: باشگاه سال قبل به دنبال تیمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهسا کدخدا: لیگ والیبال زنان جذاب تر می شود/ بازیکنان نگران ابتلا به کرونا هستند

مهسا کدخدا: لیگ والیبال زنان جذاب تر می شود/ بازیکنان نگران ابتلا به کرونا هستند