مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 05:402020-10-19سياسي

نشست بررسی ابعاد مختلف تاریخ دفاع مقدس در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد.


نشست بررسی ابعاد مختلف تاریخ دفاع مقدس و نحوه حفظ و نشر آثار ارزشهای دفاع مقدس آن دوران پرافتخار در پایگاه دریایی بوشهر به همت سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با حضور دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

- نشست بررسی ابعاد مختلف تاریخ دفاع مقدس و نحوه حفظ و نشر آثار ارزشهای دفاع مقدس آن دوران پرافتخار در پایگاه دریایی بوشهر به همت سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با حضور دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این برنامه، ناخدایکم کمیسر دریایی منصوری مقدم سرپرست پایگاه دریایی بوشهر اظهار کرد: میراث دفاع مقدس گنجینه ای گران بهاست که با رشادت های ملت بزرگ ایران اسلامی برای ما به ارث رسیده است و ما مدیون آن هستیم.

این پایگاه دریایی که خود سرمنشاء افتخارات فراوانی در دوران دفاع مقدس به ویژه در حماسه خونین شهر است برنامه های متنوعی را برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس تهیه و تدوین نموده و در سال جاری اجرا خواهد کرد.

تهیه محتوای فضای مجازی، کتب، مستند و نمایشگاه های جانبی از این دست برنامه هاست که در اختیار علاقه مندان راه شهدا قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بررسی ابعاد مختلف تاریخ دفاع مقدس در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد.

نشست بررسی ابعاد مختلف تاریخ دفاع مقدس در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد.