مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-19اقتصادي

پلمب 2535 واحد صنفی در مازندران به علت تخلفات کرونایی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد که 2 هزار و 535 واحد صنفی متخلف از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان پلمب شده‌اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران، حسین‌علی قوانلو با تأکید بر اینکه از مواردی که باید همگان در جهت اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشیم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، گفت: طرح نظارت بر واحدهای صنفی به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از زمان شیوع ویروس کرونا در مازندران اجرا کرده‌ایم.

به گفته او در این طرح تاکنون 184 هزار و 280 واحد صنفی بازرسی‌شده‌اند که منجر به تذکر به 37 هزار و 839 واحد و پلمب 2 هزار و 535 واحد شده است.

قوانلو با اشاره به اینکه عدم رعایت مسائل بهداشتی از سوی متصدیان واحدهای صنفی به‌هیچ‌عنوان پذیرفته نیست، اعلام کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده مقرر شد اتحادیه‌های صنفی نسبت به نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی تحت پوشش خود اقدام و با متخلفین برخورد قانونی داشته باشند.

رییس سازمان صمت مازندران در پایان با تأکید بر اینکه با روسای اتحادیه‌هایی که نسبت به این امر کوتاهی کنند بر اساس قانون نظام صنفی و همچنین مصوبه ستاد کرونا برخورد قانونی خواهد شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت مسائل بهداشتی در واحدهای صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 2535 واحد صنفی در مازندران به علت تخلفات کرونایی

پلمب 2535 واحد صنفی در مازندران به علت تخلفات کرونایی