مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-19اقتصادي

نمایشگاه ملزومات جهیزیه عروس در کرمانشاه برپا می‎شود


مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، از برگزاری نمایشگاه تخصصی «جهیزیه عروس و ملزومات ازدواج» در محل دائمی نمایشگاه های استان از 28مهرماه تا 2 آبان ماه جاری خبر داد.

- حامد وفاپور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی جهیزیه عروس و ملزومات ازدواج  بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی از 28 مهرماه جاری، اظهار داشت: این چهارمین نمایشگاهی است که امسال و بعد از شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه تا 2 آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد دایر است و ساعت بازدید از نمایشگاه نیز هر روز از ساعت 15 تا 21 خواهد بود.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، از تخفیف 10 تا 15 درصدی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این نمایشگاه در فضای 2 هزار مترمربع در قالب 60 غرفه و با مشارکت استان های کرمانشاه، تهران، خراسان و یزد  برپا می شود.

به گفته وفاپور، فرش و تابلوفرش، گلیم و گبه، انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل، ناهارخوری، سرویس خواب و مبلمان تختخواب شو، لوستر، تجهیزات آشپزخانه، کالای خواب و دکوراسیون و تزیینات داخلی منزل در این نمایشگاه در معرض نمایش عموم قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه ملزومات جهیزیه عروس در کرمانشاه برپا می‎شود

نمایشگاه ملزومات جهیزیه عروس در کرمانشاه برپا می‎شود