مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-19اجتماعي

امکان رزرو صندلی اتوبوس در پایتخت از طریق اپلیکیشن تاکسی اینترنتی


مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی بوس های رزروی تهران از امکان رزرو اتوبوس و مینی بوس در پایتخت از طریق اپلیکیشن تاکسی اینترنتی خبر داد.

- احمد تابنده مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی بوس های رزروی در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره توافق شرکت اتوبوس و مینی بوس های رزروی با یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی اظهار داشت: بر اساس این توافق امکان رزرو مسیر از طریق اپلیکیشن تپسی امکانپذیر خواهد بود.

وی افزود: البته همچون گذشته امکان رزرو مسیر اتوبوس و مینی بوس رزروی از طریق سامانه بهمراه نیز همچنان پابرجا است و به طور کلی مسافران می تواند برای بیش از 100 مسیر به صورت رفت و برگشت در پایتخت از اتوبوس و مینی بوس های رزروی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی بوس های رزروی ادامه داد: کرایه های اتوبوس و مینی بوس های رزروی در حال حاضر با 50 درصد تخفیف ارائه می شود و نرخ آن 3 هزار تا 3500 تومان است.

تابنده بیان داشت: کاربران اتوبوس و مینی بوس های رزروی بر اساس نظرسنجی های انجام گرفته از نرخ کرایه های اتوبوس و مینی بوس های رزروی در پایتخت رضایت دارند و در واقع نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس های رزروی از تاکسی های خطی کمتر است.

وی خاطرنشان کرد: پروتکل های بهداشتی در اتوبوس و مینی بوس های رزروی به صورت کامل رعایت می شود و علاوه بر ضرورت استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان رزرو صندلی اتوبوس در پایتخت از طریق اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

امکان رزرو صندلی اتوبوس در پایتخت از طریق اپلیکیشن تاکسی اینترنتی