مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-19اجتماعي

تجهیز بیش از یک هزار مدرسه ایلام به اینترنت


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، گفت: 640 مدرسه روستایی و 414 مدرسه شهری جمعاً 1054 مدرسه در استان به اینترنت مجهز شده اند.

- رضا زینی وندمقدم مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: به استناد ماده 69 قانون برنامه ششم توسعه تفاهم نامه ای که بین اداره کل آموزش و پرورش و ارتباطات استان منعقد شد، با نصب تجهیزات زیرساخت های فناوری و راه اندازی اینترنت در 640 مدرسه روستایی و 414 مدرسه شهری جمعاً 1054 مدرسه در استان و بیش از 90 درصد این تفاهم نامه تا مهرماه محقق شده است.

وی افزود: تعداد مدارس باقیمانده که اینترنت ندارند، مدارس روستایی دوردست، عشایری و کانکسی هستند که روستا و محل استقرار آنها برق وجود ندارد و در این خصوص نیاز به همکاری وزارت نیرو هست چنانچه این مشکلات فنی رفع شود طرح در استان صد در صد اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام، گفت: ایجاد و راه اندازی شبکه ملی شاد یک ایده بسیار ارزشمند در این مقطع زمانی بود که نه تنها جزء افتخارات دستگاه تعلیم و تربیت و وزارت ارتباطات که آن را پشتیبانی کردند بلکه از بهترین افتخارات دولت و حتی نظام است.

زینی وندمقدم ادامه داد: فعالیت آموزشی مدارس مناطقی از این استان که در وضعیت قرمز قرار دارند، مجازی بوده و فعالیت حضوری ندارند؛ در حال حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بیش از یک هزار مدرسه ایلام به اینترنت

تجهیز بیش از یک هزار مدرسه ایلام به اینترنت