مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-19سياسي

احداث شهرک های سازمانی برای مرزبانان در حاشیه مرزها/ پشتیبان کولبر ها هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در گفت وگوی تلویزیونی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تجلیل از مرزبانان اظهار کرد: - فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی درباره آخرین وضعیت مرزبانان کشور و کولبران توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در گفت وگوی تلویزیونی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تجلیل از مرزبانان اظهار کرد: مرز های کشور نسبت به سال های گذشته تغییرات زیادی داشته است، قبل از انقلاب همچون اکنون ما تهدید نداشتیم، وقتی یک کشوری آرمانگرا و آزادی خواه است؛ شیاطین فراتر از مرز های کشور تلاش می کنند تا ناامنی در کشور ایجاد کنند، به همین دلیل نیازمند یک مرزبانی قوی بودیم.

او با اینکه ساختار مرزبانی در قالب مجموعه نیروی انتظامی در تیر ماه سال گذشته ارتقا پیدا کرد، گفت: در حال حاضر دارای 8 هزار و 755 کیلومتر مرز هستیم که 2 هزار و 700 کیلومتر آن مرز های آبی و مابقی مرز خشکی هستند.

سردار گودرزی با اینکه مرزبانی باید قوی تر از امروز باشد، مطرح کرد: یک کشوری که آرمانگراست، دشمنانی دارد، افرادی که ذخایر و ثروت های ملی ما را غارت می کردند امروز دستشان از منطقه ساقط شده است، به همین دلیل تاب نمی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث شهرک های سازمانی برای مرزبانان در حاشیه مرزها/ پشتیبان کولبر ها هستیم

احداث شهرک های سازمانی برای مرزبانان در حاشیه مرزها/ پشتیبان کولبر ها هستیم