مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 07:402020-10-19پزشكي

طرح جدید بازگشایی استخرها و سالن های بدنسازی در وضعیت قرمز


سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از طرح جدید بازگشایی استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی در وضعیت قرمز در تمامی استان های کشور خبر داد و اعلام کرد: - سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از طرح جدید بازگشایی استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی در وضعیت قرمز در تمامی استان های کشور خبر داد و اعلام کرد: در این شرایط صرفا آن هایی که مجوزهای لازم را کسب کنند، حق بازگشایی خواهند داشت.

محمد اسد مسجدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه استخرها و سالن های بدنسازی که در رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به سلامت افراد جایگاه مطلوبی دارند از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی مشخص می شوند و بر اساس طرح رتبه بندی سلامت استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی، آن های که امتیاز مورد نظر را کسب می کنند، بازگشایی خواهند شد.

وی ادامه داد: پس از بازدید از استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی رتبه بندی آن ها بر اساس شاخص های کیفی و کمی، اسامی مربوطه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می شود تا با توجه به سطح کیفیت، مجوز بازگشایی صادر شود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه در حال حاضر طرح اولیه از سوی وزارت بهداشت مورد قبول واقع شده و در حال اعلام اسامی هستند، گفت: علاوه بر این، هم اکنون بازدید و اعلام اسامی استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید بازگشایی استخرها و سالن های بدنسازی در وضعیت قرمز

طرح جدید بازگشایی استخرها و سالن های بدنسازی در وضعیت قرمز