مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-19پزشكي

یک سمنانی در مسابقات ملی فرصت سازی کرونایی برتر شد


مدرس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان رتبه اول بخش فرهنگ سازی سلامت و آسیب های اجتماعی را در نخستین دوره مسابقات ملی فرصت سازی کرونایی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اختتامیه نخستین دوره مسابقات ملی فرصت سازی کرونا یی و تولید محتوای فن ورز به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس و با حضور معاونان وزارت علوم و بهداشت، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و سایر مسؤولان دانشگاهی برگزار شد.

حانیه ابراهیمی، مدرس رشته انیمیشن دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان (دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان) رتبه اول بخش فرهنگ سازی سلامت و آسیب های اجتماعی نخستین دوره این مسابقات را به خود اختصاص داد.

این انیمیشن ساخته تیم دو نفره ای متشکل از رضا حمیدی مطلق به عنوان طراح و ایده پرداز و حانیه ابراهیمی به عنوان انیماتور و تدوین گر است.

این انیمیشن در جشنواره استانی سرو سفید مقام اول بخش انیمیشن را به خود اختصاص داده است.

از افتخارات ابراهیمی می توان به جایزه تقدیر جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور خراسان شمالی با عنوان جوان ایرانی و از افتخارات حمیدی می توان به جایزه تقدیر مسابقه بین المللی دون کیشوت آلمان و جایزه تقدیر مسابقه بین المللی کارتون ترامپیسم و کسب چندین مقام کشوری اشاره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سمنانی در مسابقات ملی فرصت سازی کرونایی برتر شد

یک سمنانی در مسابقات ملی فرصت سازی کرونایی برتر شد