مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-19سياسي

سلامت روان همچنان بیمه نیست / خدمات روانشناسی برای خانواده متوفیان کرونا


رییس سازمان نظام روانشناسی درباره راه اندازی بخش سوگ در کلینیک های روانشناسی گفت: در شرایطی که مردم امکان عزاداری برای از دست رفتگان و عزیزان خود را ندارند، - محمد حاتمی رییس سازمان نظام روانشناسی در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران درباره زندگی کنیم.

حاتمی درباره تمهیدات روانشناسی گفت: در وهله اول سازمان روانشناسی با همکاری استانداران، 30 کمیته امداد روانی و مشاوره در سراسر ایران تشکیل  داد تا با این کار بخشی از بار روانی جامعه کم شود.

سازمان از خدمات تلفنی و حضوری دریغ نکرد و بسته های آموزشی از جمله مهارت های مقابله با خشم، کنترل استرس و حل مسئله در اختیار مردم قرار گرفته و آموزش داده می شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم از خدمات فضای مجازی بی بهره هستند اظهار داشت: بسیاری از خانواده ها در جامعه از امکانات فضای مجازی برخوردار نیستند.

در این راستا با کمیته امداد قراردادی تنظیم کرده ایم تا 20 میلیون خانواده تحت پوشش این کمیته از خدمات روانشناختی و روان درمانی برخوردار شوند.

بخش سوگ در تمامی کلینیک های روانشناسی مشاوره می دهد رییس سازمان نظام روانشناسی درباره راه اندازی بخش سوگ در کلینیک های روانشناسی گفت: در شرایطی که مردم امکان عزاداری برای از دست رفتگان و عزیزان خود را ندارند، در این مراکز برروی غم های فروخفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت روان همچنان بیمه نیست / خدمات روانشناسی برای خانواده متوفیان کرونا

سلامت روان همچنان بیمه نیست / خدمات روانشناسی برای خانواده متوفیان کرونا