مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-19اقتصادي

اتمام فاز چهارم محوطه سازی سراب «فارسبان» نهاوند


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نهاوند از محوطه سازی و انجام مبلمان محیطی متناسب با اکوسیستم سراب فارسبان خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نهاوند از محوطه سازی و انجام مبلمان محیطی متناسب با اکوسیستم سراب فارسبان خبر داد و گفت: فاز چهارم محوطه سازی سراب پایان یافت.

محسن جانجان در گفت وگو با ایسنا، توضیح داد: ایجاد زیرساخت در سراب فارسبان از دو سال پیش آغاز و در ابتدا اولویت بندی انجام شد به طوریکه در سال 97 فاز اول ساماندهی مسیر دسترسی به این سراب با اعتبار افزون بر 200 میلیون تومان صورت گرفت.

وی ادامه داد: در همان سال فاز دوم که شامل روشنایی داخل محوطه سراب بود، با اعتبار حدود 250 میلیون تومان انجام شد و در فاز سوم نیز پیاده راه سازی در دستور کار قرار گرفت و با 100 میلیون تومان اعتبار با همکاری منابع طبیعی انجام شد.

جانجان اضافه کرد: فاز چهارم در سال جاری اجرایی شد که شامل نصب برج نوری در داخل محوطه سراب فارسبان بود و 400 میلیون تومان اعتبار برای آن درنظر گرفتیم، علاوه بر آن محوطه سازی و انجام مبلمان محیطی متناسب با اکوسیستم محیط نیز اجرا شد.

وی بیان کرد: فارسبان یکی از سراب های پربازدید نهاوند است، پیش از شیوع کروناویروس و با انجام اقدامات اولیه در این مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام فاز چهارم محوطه سازی سراب «فارسبان» نهاوند

اتمام فاز چهارم محوطه سازی سراب «فارسبان» نهاوند