مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 09:402020-10-19سياسي

اجرای طرح «پیوند آسمانی» برای ترویج ازدواج آسان در زنجان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان از اجرای طرح «پیوند آسمانی» برای ترویج ازدواج آسان و کمک به زوج های نیازمند در استان خبر داد.

- اجرای طرح پیوند آسمانی برای ترویج ازدواج آسان در زنجان ایسنا/زنجان مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان از اجرای طرح پیوند آسمانی برای ترویج ازدواج آسان و کمک به زوج های نیازمند در استان خبر داد.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بخش فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه طرح های مختلفی برگزار می کند که از جمله آن ها می توان به طرح مودت، دست های مهربانی، نشاط معنوی، بصیرت عاشورایی، مهر تحصیلی و پیوند آسمانی اشاره کرد که در مناسبت های مختلف هر کدام به اجرا درمی آید.

وی در مورد طرح پیوند آسمانی ابراز کرد: این طرح با هدف اجرای امینانه نیات واقفان، حمایت و ترویج فرهنگ ازدواج آسان در سراسر کشور اجرا می شود و موضوع ازدواج و تامین جهیزیه یکی از نیازهای جامعه امروز به شمار می آید که لازم است وقف های جدید به این موارد سوق یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: اداره اوقاف و امور خیریه استان امسال با شعار هر امامزاده یک جهیزیه هیئت امنا و خیران را جهت شرکت در این طرح ترغیب کرده است و مراکز افق بقاع متبرکه شاخص نیز آسیب های اجتماعی و فرهنگی محله های اطراف را شناسایی و برای حل آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «پیوند آسمانی» برای ترویج ازدواج آسان در زنجان

اجرای طرح «پیوند آسمانی» برای ترویج ازدواج آسان در زنجان