مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-19اقتصادي

تصویب طرح هادی برای 3 روستای شهرستان شیراز


مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز اعلام کرد که طرح هادی برای روستاهای بیدزرد، کوشک بیدک و ظفرآباد از توابع این شهرستان، مصوب شده است.

- ایسنا/فارس مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز اعلام کرد که طرح هادی برای روستاهای بیدزرد، کوشک بیدک و ظفرآباد از توابع این شهرستان، مصوب شده است.

مسعود صف شکن دوشنبه 28 مهر در حاشیه ی نشست ویدئوکنفرانسی تصویب طرح هادی سه روستای شهرستان شیراز، گفت: طرح هادی اثرات مثبتی در توسعه روستاها محسوب می شود و پایبندی سازمان ها و نهادها به قوانین و مقررات وضع شده در طرح هادی، در توسعه روستایی و مدیریت ساخت و سازها در این مناطق اثرگذار است.

او با اشاره به اینکه توسعه و عمران روستا، مهم ترین هدف از اجرای طرح هادی است، تصویب و اجرای این طرح را منجر به باز شدن گره عمران و محرومیت زدایی روستاها دانست و اضافه کرد: تنها با اجرای طرح هادی روستایی بسیاری از مشکلات روستاها حل می شود.

صف شکن در بیان عواید اجرای طرح هادی، گفت: طرح هادی منجر به تدوین یک برنامه آبادانی منطبق با ویژگی ها و خصوصیت های مختلف هر روستا خواهد شد، بنابراین برای کُل روستاها در طرح هادی یک برنامه مد نظر نیست و با توجه به وضعیت فرهنگی و اجتماعی هر روستا، کار انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح هادی برای 3 روستای شهرستان شیراز

تصویب طرح هادی برای 3 روستای شهرستان شیراز