مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-19ورزشي

آغاز عملیات اجرایی مجموعه ورزشی مهر علوی در مهرشهر


عملیات اجرایی احداث بوستان خطی مهرشهر بیرجند به مساحت 16 هزار و 200 متر مربع با حضور معاونان استانداری خراسان جنوبی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، طرح احداث بوستان خطی و بازارچه محلی در منطقه مهرشهر بیرجند امروز با حضور معاون عمرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار بیرجند، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران استان کلنگ زنی شد.

براساس طرح اولیه این بوستان خطی، احداث پارک محله ای، پارک بانوان، زمین بازی کودکان، زمین ورزشی، مسیر پیاده روی و بازارچه محله ای دیده شده است.

بوستان خطی مهرشهر بیرجند با اعتبار 80 میلیارد ریال در مساحت 16 هزار و 200 متر مربع اجرا و پیش بینی می شود 15 هزار نفر از ساکنان شمال شهر از مزایای آن بهره مند شوند.

احداث بوستان خطی مهرشهر بیرجند در راستای اجرای برنامه های محرومیت زدایی و ایجاد عدالت اجتماعی در تقسیم امکانات بین دو منطقه شمال و جنوب شهر در حاشیه خیابان اجتهاد صورت می پذیرد و بسیاری از نیازمندی های مردم را در این منطقه پوشش می دهد.

آغاز عملیات اجرایی مجموعه ورزشی مهر علوی در مهرشهر همچنین ظهر امروز کلنگ احداث مجموعه ورزشی مهر علوی مهرشهر به منظور برخورداری 40 هزار نفر جمعیت این منطقه بر زمین خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی مجموعه ورزشی مهر علوی در مهرشهر

آغاز عملیات اجرایی مجموعه ورزشی مهر علوی در مهرشهر