مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-19سياسي

سرگذشت یک روشن دل موفق/ همسرم عصای سفید من است


استاد روشن دل سوادکوهی از عصای سفید خاص خود نام برد که در فراز و نشیب های زندگی در کنارش بود، گفت: همسرم عصای سفید من است و در طول زندگی و با شرایطی که داشتم همواره همکار و کمک کار من بود.

- خبرگزاری فارس ـ عمران اکبرنژاد الگو ها و افراد محترم مورد وثوق در هر گروه، محله، روستا، شهر، استان و کشور و یا دین و مسلک وجود دارند که مایه مباهات و افتخار آن جمع هستند و تقدیر از چهره های ماندگار هم اقدامی قابل تحسین برای گرامیداشت هویت است که عدم اجرای مستمر آن به همراه شاخص های مشخص و کارشناسی از فضاهای خالی فرهنگی و اجتماعی استان مازندران و شهرستان سوادکوه است.

معرفی الگو ها به روشن شدن مسیر موفقیت علاقمندان دارای برنامه برای زندگی کمک می کند و خدمتی برای آیندگان محسوب می شود.

*آغاز روشن دلی علی محمودی دبیر بازنشسته سوادکوه و از اولین دبیران دبیرستان های شهرستان است که متولد 1319 در قادی کلای زیراب شهرستان سوادکوه و از خانواده نیمه کارگری و نیمه کشاورزی است.

کلاس سوم ابتدایی مدرسه عبدالحق زیراب در حال مطالعه در کلاس بود که احساس تاریکی چشم کرد و فکر کرد که به خاطر خستگی چشم است و کتاب را بست کلاس سوم ابتدایی مدرسه عبدالحق زیراب (دولتی سابق) در حال مطالعه در کلاس بود که احساس تاریکی چشم کرد و فکر کرد که به خاطر خستگی چشم است و کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگذشت یک روشن دل موفق/ همسرم عصای سفید من است

سرگذشت یک روشن دل موفق/ همسرم عصای سفید من است