مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-19اقتصادي

هزینه درمان بیمار کرونایی در بیمارستان دولتی چقدر آب می خورد؟


میانگین هزینه هر بیمار کرونایی در بیمارستان دولتی پنج میلیون و 400 هزار تومان است که 90 درصد آن را بیمه سلامت پرداخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در نشست خبری در محل سازمان بیمه سلامت گفت: متوسط هزینه هر بیمار مبتلا به یی آمادگی خود را برای پوشش بیمه ای این خدمات اعلام کرده است، جلساتی نیز با انجمن تله مدیسین در این زمینه داشته ایم اما پوشش این خدمات نیازمند تصویب در شورای عالی بیمه است و در صورت تصویب این شورا و تامین اعتبارات آن این خدمات تحت پوشش قرار می گیرد.

وی افزود: هنوز تعرفه خدمات دوراپزشکی در شورای عالی بیمه مشخص نشده است و در صورت تصویب این خدمت و مصوب شدن پوشش بیمه این خدمات، سازمان بیمه سلامت، برای پوشش خدمات پزشکی از راه دور مشکلی ندارد.

ناصحی درباره پرداخت مطالبات مراکز درمانی و دارویی طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت گفت: هزینه مراکز خصوصی تا نیمه اول دی سال 98 پرداخت شده و مطالبات مراکز دولتی نیز تا خرداد 99 پرداخت و تسویه حساب شده است.

وی ادامه داد: مطالبات زیادی از سال 97 از سازمان برنامه و بودجه داریم و در صورتی که این مطالبات به سازمان بیمه سلامت پرداخت شود، بقیه معوقات مراکز درمانی، بهداشتی و پاراکلینیکی را پرداخت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه درمان بیمار کرونایی در بیمارستان دولتی چقدر آب می خورد؟

هزینه درمان بیمار کرونایی در بیمارستان دولتی چقدر آب می خورد؟