مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-19سياسي

کاظم جلالی: جامعه جهانی به دور از تحریم و تبعیض با تهدیدهای واقعی مقابله کند


سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو عنوان کرد: زمان آن فرا رسیده تا جامعه جهانی به دور از تحریم و تبعیض و تزویر تلاش های خود را معطوف مقابله با تهدیدهای واقعی کند که حیات بشریت را به مخاطره انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) در توییتی به زبان روسی در توییتر سفارت ایران در مسکو نوشت: جامعه جهانی بدون رعایت و پایبندی اعضای آن به قوانین و مقررات بین المللی امنیت نخواهد داشت.

وی افزود: یکجانبه گرایی و نادیده گرفتن منافع یکدیگر در مناسبات بین المللی، کشورها را از مقابله جمعی با تهدیدات نوظهور که نیاز به همبستگی و هم افزایی دارد باز خواهد داشت.

  سفیر ایران عنوان کرد: زمان آن فرا رسیده تا جامعه جهانی به دور از تحریم و تبعیض و تزویر تلاش های خود را معطوف مقابله با تهدیدهای واقعی که حیات بشریت را به مخاطره انداخته است، کند.

وی نوشت: از کار ویژه های دیپلماسی دستیابی به مخرج مشترک از منافع و تهدیدات است و برجام نتیجه و مولود دیپلماسی گفت وگو و اثبات برخورداری کشورها از ظرفیت رفع نگرانی های یکدیگر از طریق احترام، گفت وگو و درک مشترک توام با حسن نیت، فارغ از توسل به زور، تهدید و تحریم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظم جلالی: جامعه جهانی به دور از تحریم و تبعیض با تهدیدهای واقعی مقابله کند

کاظم جلالی: جامعه جهانی به دور از تحریم و تبعیض با تهدیدهای واقعی مقابله کند