مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-19حوادث

طرح های پلیس امنیت اخلاقی؛ از تذکر گشت های آشکار تا ارسال پیامک بدحجابی


رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اهم اقدامات این پلیس درمواجهه با کشف حجاب ، بدحجابی و همچنین ترویج بی بند و باری در فضای مجازی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار علی ذوالقدری در همایش پلیس؛ آمران به معروف و ناهیان از منکر در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اعلام اینکه ماموران پلیس امنیت در چهار محور در حوزه امنیت اخلاقی اقدامات خود را انجام می دهند، اظهار داشت: در وهله اول در بحث پیشگیری با تعامل با سایردستگاه ها به منظور پیشگیری در محیط های اجتماعی برنامه ریزی و اقدامات صورت می گیرد.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: در بحث دوم (حوزه ایجابی) در سه محور برنامه ریزی داریم، به طور مثال با استفاده از گشت های آشکار (ون هایی که همکاران خانم و آقا در آن حضور دارند) که در 11 نقطه تهران بلوک بندی شده اند، ابتدا به افرادی که حجاب اسلامی را رعایت نمی کنند، تذکر داده شده و برخی از این افراد به خودرو هدایت شده و ضمن مشاوره، در این رابطه توجیه می شوند که این گشت های آشکار بسیار تاثیرگذار است.

سردار ذوالقدر اعلام کرد: در بحث دوم (طرح ناظر یک) علاوه بر مشارکت همکاران پلیس، سایر رده ها نیز در این رابطه مشارکت انجام می دهند، در این طرح برای رانندگانی که در داخل خودروی آنها کشف حجاب صورت می گیرد، ابتدا به صورت پیامکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پلیس امنیت اخلاقی؛ از تذکر گشت های آشکار تا ارسال پیامک بدحجابی

طرح های پلیس امنیت اخلاقی؛ از تذکر گشت های آشکار تا ارسال پیامک بدحجابی