مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-19ورزشي

آسفالت کوچه های خاکی «کوی منوچهری» در همدان


به همت شهرداری منطقه چهار همدان آسفالت 9000 مترمربع از کوی منوچهری با هزینه 9 میلیارد ریالی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهرداری منطقه 4 همدان در راستای حل مشکلات شهروندی و ترافیکی، کوچه های خاکی و فرسوده کوی منوچهری را بهسازی و ترمیم کرد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه به لحاظ جغرافیایی بخش عمده ای از مناطق کم برخوردار همدان در منطقه 4 واقع شده است، اقدامات خوب عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار در این مناطق را قابل تقدیر دانست.

حمید بادامی نجات گفت: اقدامات عمرانی شهرداری منطقه 4، از قبیل پوشش رودخانه ها، آسفالت معابر، گسترش فضای سبز و احداث فرهنگسرا، موجب افزایش امید در شهروندان این مناطق شده و سطح رضایتمندی را افزایش داده که این نتیجه برنامه ریزی خوب شهرداری منطقه چهار به ویژه شهرداری همدان بوده است.

وی با بیان اینکه کوی منوچهری از دیرباز دارای مشکلات زیادی ازجمله آسفالت نامناسب معابر و کمبود فضای سبز بوده است، گفت: اقدامات سال 98 و نیمه نخست سال 99 در زمینه آسفالت کوچه های خاکی و فرسوده منوچهری، ایجاد فضای سبز، زمین ورزشی و پیاده رو سازی خیابان نواب، بسیار ارزشمند است به طوری که منطقه چهار توانست بخشی از سرانه ها را جبران کند و موجب رضایت کسبه و اهالی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت کوچه های خاکی «کوی منوچهری» در همدان

آسفالت کوچه های خاکی «کوی منوچهری» در همدان