مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 16:202020-10-19پزشكي

برنامه های هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تحت الشعاع کرونا


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برنامه های زیادی برای سال 99 داشتیم که با بروز و شیوع بیماری کرونا، کنسل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سروش پورآزاد در مجمع سالانه هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی اظهار کرد: از سال 97 که وارد هیات شدم، تعداد ورزشکاران سازمان یافته هیات افزایش چشم گیری پیدا کرد در سال 98 تعداد ورزشکاران هیات به 14 هزار و 500 نفر رسید، اما عدد واقعی حدود 25 هزار و 109 نفر است چرا که در شهریورماه سال گذشته طبق مصوبه فدراسیون پزشکی ورزشی، بیمه ورزشی بانوان بدنسازی و پرورش اندام حذف و به هیات همگانی اضافه شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در خصوص عناوین کسب شده در سال 98 توضیح داد: ورزشکاران خراسان رضوی در سال گذشته با کسب 113 مدال طلا، 108 نقره و 82 برنز، توانستند 32 کاپ تیمی برای استان کسب کنند که عمده آن در رشته های پاورلیفتینگ و مچ انداری بود.

وی با بیان اینکه پس از 11 سال موفق به کسب مقام در رشته پرورش اندام زیرمجموعه بادی کلاسیک شدیم بیان کرد: در سال 98 دو میزبانی قهرمانی کشور را داشتیم که بنا به گفته مسئولین وقت، مسابقات با کیفیت مطلوبی برگزار شد همچنین در سال گذشته 11 ورزشکار از استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تحت الشعاع کرونا

برنامه های هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تحت الشعاع کرونا