مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 21:202020-10-19حوادث

خانه هایی به اسم جوان!


معاون اداره کل ورزش و جوانان لرستان می گوید: در برخی شهرستان های این استان خانه های جوان وجود دارد اما در اختیار دستگاه های اجرایی هستند.

- ایسنا/لرستان معاون اداره کل ورزش و جوانان لرستان می گوید: در برخی شهرستان های این استان خانه های جوان وجود دارد اما در اختیار دستگاه های اجرایی هستند.

فرهاد دیناروند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حق مسلم جوانان است که در شهرستان های خودشان خانه جوان داشته باشند و در آنجا فعالیت هایی انجام دهند.

وی با بیان اینکه از 11 شهرستان لرستان فقط چگنی و رومشکان خانه جوان ندارند، اضافه کرد: متاسفانه به استثنای خرم آباد، پلدختر و الیگودرز که خانه جوان در اختیار اداره ورزش و جوانان است، مابقی شهرستان ها در مکان استیجاری هستند.

دیناروند تاکید کرد: متاسفانه خانه های جوان که در شهرستان ها داریم به صورت غیرقانونی در اختیار دستگاه های اجرایی هستند که باید عودت داده شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان افزود: در جلسات ستاد ساماندهی جوانان قضیه این خانه ها مطرح می شود و باوجود مصوبات استانی ولی هنوز دستگاه های استانی عودت نداده اند.

وی گفت: در جلسه بعدی ستاد ساماندهی جوانان نیز مطرح کردن این موضوع در دستور کار است و انتظار داریم مسئولان ارشد استان ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه هایی به اسم جوان!

خانه هایی به اسم جوان!