مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 00:002020-10-19سياسي

تهدیدات شناختی برای مردم تبیین شود/ مکتب حاج قاسم با اقتدار پیش می رود


امروز شناخت ولایت و دین دغدغه مهمی بوده و تهدیدات شناختی بزرگ ترین مشکل ماست؛ دشمنان عزت ما را هدف قرار داده اند و باید مراقب بود.

- حسین امینی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: امام راحل در تبعید فرانسه، اهداف انقلاب اسلامی را از بین بردن طاغوت در کشور، ترویج بیداری اسلامی در جهان اسلام و سپردن پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی اش عنوان کردند.

وی با بیان اینکه مردم پشتوانه انقلاب اسلامی هستند، افزود: روز سوم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، عده ای درخواست دارند تا با امام راحل دیدار کنند که سران احزاب بودند و برای انقلاب ادعا داشتند؛ اما امام قبول نکردند چراکه انقلاب ما فرهنگی و ایدئولوژیک بود.

این کارشناس ارشد مسائل بین الملل گفت: زمانی که امام راحل به آنها باج نداد، کردستان شلوغ شد و پاسدارها را ذبح کردند؛ سیستان و بلوچستان شلوغ و بعد شمال کشور به آشوب کشیده شد؛ بعد خوزستان شلوغ شد و منافقین قیام مسلحانه راه انداختند و 17 هزار شهید ترور تقدیم نظام اسلامی کردیم.

امینی با بیان اینکه انقلاب ما کمونیسم و شوروی را از بین برد، خاطرنشان کرد: بعد از این ها، جنگ تمام عیاری علیه انقلاب اسلامی رخ داد و عراق با ما وارد جنگ شد؛ آنها می دانستند ما نمی توانیم به طور جدی و سازماندهی شده مبارزه کنیم و امکانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات شناختی برای مردم تبیین شود/ مکتب حاج قاسم با اقتدار پیش می رود

تهدیدات شناختی برای مردم تبیین شود/ مکتب حاج قاسم با اقتدار پیش می رود