مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-20اقتصادي

افزایش ماندگاری خواص آنتی‎باکتریال سطوح با نانو محلول های محققان کشور


گروهی از محققان یکی از شرکت های فناور با استفاده از نانوکلویید نقره موفق به تولید محلول های ضد عفونی کننده نانو بیوساید شده است که به دلیل عدم تبخیر ماندگاری بالایی در حذف آلودگی سطوح عادی و حساس دارد.

- گروهی از محققان یکی از شرکت های فناور با استفاده از نانوکلویید نقره موفق به تولید محلول های ضد عفونی کننده نانو بیوساید شده است که به دلیل عدم تبخیر ماندگاری بالایی در حذف آلودگی سطوح عادی و حساس دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نانوبیوساید به عنوان یک ضدعفونی کننده سطح بالا به شمار می رود که مادهٔ مؤثرهٔ اصلی در این محصول نانوذرات نقره است که در پروسه تولید افزودنی های لازم به آن اضافه می شود.

محصول تولیدی این شرکت جزء اولین محصولات تجاری شده از دستاوردهای فناوری نانو و از اولین محصولات این حوزه بود که موفق به کسب مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و سازمان دام پزشکی شده است.

این محصول در حوزه های انسانی و دام و طیور کاربرد داشته و نسبت به بسیاری از ضدعفونی کننده های غیرنانویی از کارایی بالاتری برخوردار است.

نداشتن سمیت استنشاقی، عدم ایجاد حساسیت تنفسی و قرار گرفتن نانوذرات به دلیل سایز نانو در خلل و فرج سطوح و ابزار پزشکی از جمله مزیت های ضدعفونی کننده نانوبیوساید نسبت به سایر ضدعفونی کننده های از ویژگی های این محصول است ضمن آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ماندگاری خواص آنتی‎باکتریال سطوح با نانو محلول های محققان کشور

افزایش ماندگاری خواص آنتی‎باکتریال سطوح با نانو محلول های محققان کشور